Grym helg

Har haft en helt fantastisk helg!
Igår hann jag med både joggingtur, städning och tvättning på förmiddagen. Sen under eftermiddagen var vi och firade syrran som fyllde 25 i fredags och Noel som fyllde 2 igår :) Vädret var fint men lite blåsigt, men vi kunde va ute och grilla korv och öppna lite presenter, sen gick vi in och fikade inomhus och öppnade lite mer presenter :)


Grattis kusinen! 




Lille Albin


Dan och Dan tvättad i 90 grader ;)


Noel fick en skottkärra med lite prylar till av Albin och Oliver


Gött i sola :)


Sofia hade gjort toksmarriga gräddtårtor :)


"åååhh vad blyg jag blir när ni sjunger för mig!"


Blåsa ljus


Nämen slocknade dom??

Mysigt kalas! På kvällen åkte jag hem till Marie och drack öl. Sjukt kul kväll hade vi och det var så kul att festa med henne igen, vi har inte setts på år och dar! Gick till Harrys och vi hade så grymt kul, så jag trodde nästan inte man kunde ha så kul på krogen längre! Bästa kvällen på MYCKET länge!

Övertaggad, full Tina på Harrys ;)

Var lite segt imorse kan jag säga, men inte att jag var bakis eller så utan mer att det blev väldigt lite sömn inatt  eftersom jag kom hem så sent. Sen var ju Dan uppe med grabbarna i morse, men inte kunde jag sova när dom drar igång här ;) Men jag passade på att sova igen lite runt lunch när grabbarna också sov, så resten av dagen tycker jag ändå att jag varit hyffsat pigg!

Idag har vi mest softat, varit i lekparken, lagt all tid med barnen bara, Dan har grejat lite med bilen också. Varit en fin söndag med sol, dock blåsigt idag också.
Bjuder på lite kort på världens goaste pöjker!






Kommentarer
Postat av: Melanie

va skoj med en utekväll! vi festade till det i fredags, men det var ingen utgång. Men väldigt kul! Och som du säger, man är så seg dagen efter. Johan tog också ungarna, men när Moa drar igång vaknar man ju oavsett. Men men ;)

2012-05-13 @ 21:21:33
URL: http://enlitendelavmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0