Sjukt, men soligt :)

Ja som sagt, dagarna far förbi i en väldans fart! Oliver är piggare nu, men fortfarande mycket rosslig. Det brukar ju sitta i ett tag på han det, tyvärr. Nu har även Albin blivit hes och har lite feber.
vad har vi haft för oss då? Inte så mycket pga sjukdom då. På Valborg firade vi min bror med fru som gått och gift sig så då var det lite kalas ;) Men bara jag och Albin var där, Dan va hemma med sjuk Oliver.
Annars har jag jobbat, njutit av det härliga vädret och inte så mycket mer än så :)

Har en stooooor BRA nyhet, men den berättar jag typ imorrn ;)

Kommentarer
Postat av: Melanie

oooh spännande, vad kan det vara tro? ;)

2012-05-04 @ 09:07:56
URL: http://enlitendelavmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0