Ajaj!

Jääääääävlar vilken träningsvärk!! Men för i helvete, är kröppen 80 år eller?? Kan inte lyfta på armarna, knappt gå! Tereminspremiär för Friskis igår, tänkte ta tag i bukfettet nu som bara har eskalerat sen jag blev sambo. Varför är det så? Man tycker ju att man skulle bli fet av all öl man drar i sig som singel också, men nej nej, tydligen inte lika farligt som att äta massa goo mat. Men, men, nu ska man försöka bli hurtigbulle igen, starta ett nytt liv, för ungefär tvåtusentjugofemte gången.
Känns ju rätt gött å ha ont faktist, förstår man att det tar iaf, men detta var allt något i hästväg!

Nu ska jag göra mig iordning, för jag å Dan ska ut å äta efter han har slutat, gratiskäk blir det ikväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0