Rockin Friday

Blev en trevlig kväll igår. Lugn å städad. Inte så lugn som planen var, alltså liggandes i söffa, men dock lugn. Fick mat och öl på Tempel som vi slapp att betala, ren lyx kallas det :) Jag tog fajitas och Dan tog burgare, jäääävligt goda fajitas!
Sen traskade jag hem till hunden, Dan stannade kvar och riggade upp kläderna som skulle säljas under kvällen. Sandra kom förbi och drack ett par punkisar och vi snacka lite skit, sen åkte vi tillbaka till Tempel. Träffade på Emmeli med svägerskor också, himla kul!

Försäljning av kläder på nattklubb var lika med skit- slutsats: Folk vill supa på krogen, inte shoppa :P Var nog första och sista gången Dan stog där skulle jag tro. Men alltid värt ett försök! Han syns ju iaf, och det är ju det viktigaste.

Idag sov jag och bus läääänge, gick upp vid 12, det var underbart! Traskade iväg till mormor på fika och nu är man hemma igen, dags att vika lite tvätt!

Kommentarer
Postat av: Emmeli

Du är så huslig! Jag får väl ta tag i hemmet jag med =(

Kul att ses igår! Kramar!

2010-04-10 @ 15:19:48
URL: http://lini07.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0