Back to work

Första dagen på jobbet är avklarat. Det gick bra tycker jag och idag har jag faktist inte varit så trött som jag brukar :) Kan ju hoppas på att det är så som man misstänkte, att man bara blivit lite extra förslappad och sleten för att man har varit hemma så länge. Och att man känner efter lite extra när man är hemma.
Va iaf roligt att vara tillbaka på jobbet och jag hoppas jag kommer orka jobba ett tag. Men visst känns det lite grann och liiiiite långsammare går det, men det får väl göra det helt enkelt :)

Saknar Ölandspappsen och Ölandsmammsen nu för tiden ;) Gömmer ni er här någonstans eller har ni gett upp bloggen? :)

Kommentarer
Postat av: Mami

Vad är det mami sagt?? Arbete ger HÄLSA och VÄLSTÅND,en örker mer än en tror när en ligger där på söffa å röter;)

2010-08-17 @ 10:43:14
Postat av: Mami

Vad är det mami sagt?? Arbete ger HÄLSA och VÄLSTÅND, en örker mer än en tror när en ligger där på söffa å röter;)

2010-08-17 @ 10:46:40
Postat av: Mami

Toget två gånger så du ska förstå vad viktigt det är med arbeting;););)

2010-08-17 @ 10:51:46
Postat av: Tina

haha! got it maaaaaammaaaa!

2010-08-17 @ 15:58:07
URL: http://tinaodan.blogg.se/
Postat av: Ölandspappsen

Kollar lite bara,hehe

2010-08-17 @ 22:43:30
Postat av: Ölandspappsen

kollar lite bara,hehe

Skönt med lite rutiner igen, va

Trodde det var "Öl ger hälsa och välstånd,hälsa ofta"

2010-08-17 @ 22:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0