Fredag

Tröttheten idag har varit kopiös. Det har inte ens varit lite roligt. Jag har diskat, det är det enda vettiga. Helt slut fram till klockan 15 ungefär, sen började det reda upp sig. Känt mig ganska pigg under eftermiddagen. Åkte till mor och far och det slutade med en spontan middag där med dom och Dan, mycket mysigt. Himla skönt, sill och färskpotatis på altanen medan det spöregnade och åskade, riktigt myspys :)

Tror jag har sträckt mig eller nått i högersidan. Har så grymt ont precis under revbenen. Men inte hela tiden, det liksom hugger till emellanåt. Hållt på ett dygn nu och vi har kommit fram till att det nog måste vara en sträckning eller liknande, kanske efter att jag målade lister igår?

Kommentarer
Postat av: Tessan

Du får ta de lungan gumman!! Puss puss puss puss :)

2010-08-14 @ 02:29:21
URL: http://whiskeytessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0