Sköna söndag

Haft en skön slappardag idag. Är SÅ glad att jag tog semester! Vi var ju på Nöjes och tittade på The Coffinshakers igår, dom var riktigt sköna tycker jag! Dan blev tydligen lite besviken, men jag tyckte dom va grymma! Nästan värt att köpa deras skiva (om dom har någon än??)
Dan blev full som en kastrull igår så han är nog nöjd över att vi har haft en slappardag han med, hehe. Han sjöng och hickade samtidigt när han va inne på toan inatt när vi kom hem, sen började han fnittra åt sig själv för att han tyckte han var så festlig med sitt hickande :) Det var ganska roande måste jag säga, hehe.

Anna och Kristoffer kom spontant förbi förut, mycket trevligt! Sånt gillas skarpt, alldeles för lite spontanitet nu för tia :) Satt å töle med dom en stund medan vi tryckte i oss en behövlig pizza.
Nu är det hyrfilm som gäller och soffläge resten av kvällen skulle jag tippa på!

Imorrn är det dags för ultraljud, jag är sjukt nervös men längtar, längtar samtidigt! Är ni snälla kanske det dyker upp en bild på krabaterna här ;)

Kommentarer
Postat av: Mami

Vem är inte nervös;) Tror det är ett normalt tillstånd för mig nu för tiden...

2010-08-30 @ 09:15:41
Postat av: Anso

Hahaha, han lät festlig Dan ;)

Å va spännande för er :) kul att få höra sen.

Kram

2010-08-30 @ 10:00:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0