Ullared

vill jag åka till!! Å det är snaaaart! Försöker ragga med min familj nu på en tripp i september. Vore SÅ kul att shoppa loss lite grejer till dom kommande för billiga pengen :)
Får ju bli övernattning om jag ska dit isåfall, för jag klarar knappast att sitta i en bil 40 mil, gå på Gekås en hel dag och sen sitta i en bil hem 40 mil. NEJ! Det tänker jag inte utsätta mig för! Så det får bli övernattning isåfall och det blir ju himla mysigt isåfall! Kostar ju inte många kronor heller att hyra en stuga en natt. En liten weekend i Ullared, uuuu va gött ;)


Kommentarer
Postat av: Tessan

Om du inte får me dig nån... så JA VILL JA VILL JA VILL JA VILL hahaha

2010-08-17 @ 22:21:45
URL: http://whiskeytessan.blogg.se/
Postat av: Ölandspappsen

Hujedamej

2010-08-17 @ 22:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0