jobbjobbjobb...

Känns som jag bor på jobbet. Gör inget annat än att jobba. Därför jag inte bloggar så mycket nu, tycker inte att jag har direkt något att berätta här just nu :)

Igår när jag va ledig hann jag iaf med att åka till Ikea och köpa golv till köket, alltid något! Sen var det spelning på RNRC som va himla kul att se. Tog lite bilder men har inte lagt in dom i datorn än, kanske lägger upp dom någon dag. :P
Dan bjöd mig på mat på Café August igår kväll. Det va mysigt, men vi va trötta båda två och det spöregnade, så vi bara åt och sen åkte hem, tittade inte ens på Rob Coffinshaker som skulle spela på kvällen som jag så gärna ville se! Palla inte.
Å nu är det jobbhelg, kom nyss hem efter en delad tur, vart på jobbet sen 6.45, så som sagt- jobb, jobb, jobb! Sjukt trött! Dan är i Forshaga och säljer på nån rockabilly-kväll. Han jobbar ännu mer än mig han, så det är så vi har det :) Han kommer väl hem här inatt när jag ligger å sover sen länge skulle jag tro.

Redan lagt mig i sängen så nu ska det bli sova av!
Gynatt!

Kommentarer
Postat av: Emmeli

Det är väl ni som håller upp Sverige just nu =) Hualigen! Ta hand om er. Kramar!

2010-06-13 @ 07:09:00
URL: http://lini07.blogg.se/
Postat av: Mami

Det blir bättre;) Eller hur???

2010-06-13 @ 15:35:15
Postat av: Tina

klart det blir mami :)

2010-06-15 @ 08:40:05
URL: http://tinaodan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0