Hur coolt??

Igårkväll fick jag känna på en riktigt häftig grej! Jag låg, som alltid, på sidan i sängen och tittade på tv. Så kände jag att jag låg på något, det var hårt och obekvämt. Så kände jag efter- och hej lilla foten! Eller vad det nu var! :) Något som pressades ut genom magen, som en stenhård knöl som jag kunde känna på! Haha, SÅ ballt! Han flyttade dock ganska snabbt på sig när jag var där med handen och störde. Innan har jag ju "bara" känt sparkar, rörelser och hur det har flyttats runt inne i magen, men inte känt på något som stuckit ut och legat så en stund :) Dom börjar bli stora nu, hehe.
Så overkligt.

Kommentarer
Postat av: Cliin

Men gud vad häftigt!!! Längtar tills de tittar ut :-)

2010-11-03 @ 18:12:48
Postat av: Syster

Det är SÅ häftigt, tänk när du har en fot på varje sida;)

2010-11-04 @ 11:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0