Låt hjärtat va meeee...

Ja idag var jag på ett ultraljud på mitt hjärta. Jag var ju nervös innan såklart! Sov dåligt under natten inför detta... Tänk om det är något fel på mitt hjärta?? Klart man funderar... Men allt såg bara fint ut! :) Gud va skönt! Blåsljudet kommer från något så ofarligt som att man hör hur blodet "svischar" från ett hjärtrum till ett annat, inget konstigt alls alltså.

Har under eftermiddagen varit och hälsat på Melanie och Johan ute i Skattkärr. Dan ska hjälpa med lite renovering åt dom så vi var där och tittade och fikade. Riktigt trevligt var det! Och riktigt mysigt bor dom där ute! Jag blev nästan lite avis på boendet ;) Det kommer bli så fint när det är klart! Fick även klappa lite på lilla Moa också, den lilla busan :)

Kommentarer
Postat av: Melanie

Gomorron!! Jamen det var så trevligt å få tjöta lite! Du får hänga med Dan till jobbet när du örker ;-) Vad skönt att det gick bra som sagt, såklart man undrar och är orolig. Vore ju konstigt annars, men nu kan du andas ut :) Kram!

2010-11-23 @ 09:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0