Lördag och Söndag

Igår var det party hemma hos Sandra. Hon bjöd på grymt goda smörgåstårtor och- om möjligt- ännu godare kladdkaka, ujuj! Vad jag åt! Supertrevlig kväll om jag får säga mitt!

Ett försök till partylook:


Några av tjejorna:





Dan var ute hela dagen och fiskade med Kristoffer igår. Dom åkte vid 13 och var nog inte hemma förrän vid 20 tror jag. Han är verkligen exalterad över sitt nyfunna intresse, haha! Innan dom åkte för att fiska så inhandlade han lite ordentliga drag i fiskeaffären där han fick presentkort i present. Det här kom han hem med då:

Verkade dock inte som fiskelyckan var med dom riktigt denna gången, inte en fiskjävel.

Idag har jag och Dan agerat modeller. Fotograf var Emmeli med assistans av Kristian. Vi tog några klassiska gulliga gravidbilder vid vattnet, sånna som många tar. Men vi koncentrerade oss huvudsakligen på en annan variant av gravidbilder. Tror att det blir hur coolt som helst och jag längtar såååå att få se dom! :) Det var riktigt roligt iaf! Kommer såklart visa bilderna här när vi får dom :)

Resten av dagen har jag och Dan kämpat på här hemma med att städa och plocka iordning inför fotografering av lägenheten imorrn. Vi är inte färdiga än, men jag är helt slut nu! Samtidigt tvättar vi åxå, vilket hålligång! Nu är det iaf matpaus så får vi se om vi orkar mer idag eller om vi fixar det sista imorrn istället.

Kommentarer
Postat av: josefine

hahah hur ser jag ut:)du är jätte fin med din goa mage gumman:)kram

2010-10-10 @ 20:56:44
Postat av: Melanie

jäklar sicken partybrutta! hade jag sett sådär fräsch ut i v.25, ja då hade jag varit glad haha!



kul med gravidbilder! Riktigt snygga bilder i inläget ovan. Vi tog inga, men ska snart ta bilder på Moa och oss. Det ser jag fram emot!

2010-10-11 @ 05:49:49
URL: http://nartvablirtre.blogspot.com
Postat av: Anna

Meeeen Tiiiiiina!!!!!! E de du eller jag som e gravid,,, fan va du e taskig!!! Snygg vinkel lixom,,,,TA BOOOOORT!!!

2010-10-11 @ 18:03:11
Postat av: Tina

taskig? du är alltid söt som socker anna!

2010-10-11 @ 20:00:36
URL: http://tinaodan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0