Gamla som gatan

Diskussionen gick nyss såhär i hemmet:

Jag: Vad ska vi se nu klockan 21 då? "Kniven mot strupen" är ju bra.

Dan: Fast det är ju "Patrioten" också. Och "Debatten"

Jag: Vilka är det i "Debatten" ikväll då?

Dan: Alla mot alla (lite för exalterad för att det ska va okej :P)

Jag: Ooooo, är det?! Det kan man ju nästan inte missa! (även jag lite för exalterad för att det ska va okej)

Dan: Ja, jag vet! Men Patrioten är ju RIKTIGT bra! Fast den kan man ju köpa när som helst. Debatten är ju nu eller aldrig.

Jag: Ja vi köper den istället. Vi måste ju se Debatten.

Och så får det bli. Skrämmande att man börjar bli gammel å törr. Eller det är lite skrämmande men rätt gött åxå.

Så nu börjar Debatten och Dan säger:

"Nu jävlar! Nu ska det bli fight ikväll, det här ska bli kul!"

Ja, det ska det bli :)


Kommentarer
Postat av: PG

haha herregud, ni skrämmer mig ordentligt!

2010-09-16 @ 21:48:46
Postat av: Ölandspappsen

Va fan, det orkar inte ens jag

2010-09-16 @ 22:05:01
Postat av: Mami

Detta ä inte å bli gammel,det kalles för att ta ansvar.Va duktiga ni ä ;)

2010-09-16 @ 22:51:46
Postat av: Jolie

haha. :-)

2010-09-17 @ 10:11:46
URL: http://omenmamma.babyblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0