Härliga dagar

Ja det blir inte riktigt lika mycket aktivitet här nu när det är sånt härligt väder ute. Man lägger inte direkt tiden framför datorn. Det är väl som det ska vara :)
Helgen har varit väldigt social. På lördag hade vi en hel bunt här med härliga människor- Tessan, Malin, Even och Johan var här på kaffe och fika. Vi satt på altanen och myste i solen. Tessan blev kvar lite längre än dom andra och vi käkade mat ihop- en härlig dag med goa vänner!
På kvällen blev jag spontanöverbjuden till Jenny på några öl och Daniel blev ivägskickad hem hit till Dan, hehe. Riktigt trevligt blev det på varsinna håll ;)

Igår hann vi med att umgås både med föräldrargruppen en sväng över en fika och sedan åkte vi till brorsan och grillade körv. Det  var himla mysigt! Första dagen man kunde umgås och äta utomhus, utan att va påklädd med massa kläder, UTAN att frysa! Heeeelt underbart! Nästan sommarvärme! Och det var så mysigt att se alla små barnen samlade och få va utomhus och leka, vilka härliga tider det kommer nu!







Barn, barn, barn överallt :)

Idag har jag varit hos mamma och suttit i solen nästan hela dagen. Mamma har jag inte sett på en vecka eller två innan då hon har varit både magsjuk och dunderförkyld. Nu verkar det som hon åkt på någon allergi också, stackers tant ;) Hehe...

Riktigt sköna dagar, men en väldans massa umgänge, man hänger inte med själv nästan! Jättetrevligt, men slitsamt faktiskt, nu vill jag ta det lugnt ett par dagar!

Kommentarer
Postat av: Emmeli

Ja, ta´t lugnt nu min vän! =)

2011-04-19 @ 09:49:57
URL: http://lini07.blogg.se/
Postat av: Mel

Men så göttans:-)

2011-04-20 @ 08:05:24
URL: http://enlitendelavmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0