Solen och vindarnas ö

Ja det är verkligen rätta namnet för Öland och det har man fått smak på idag :) Det har varit kanonväder idag, soligt och fint, men blåsigt. Vi åkte till Eriksöres camping för att mysa på stranden i solen, men nere vid vattnet blåste det ganska kallt under förmiddagen så det slutade med att vi tillbringade större delen av tiden på den kanonfina strandkrogen som låg där. Vi käkade supergott och drack supergott och njöt av utsikten över vattnet och allt folk. Mycket fin dag och vi fick mycket sol på oss :)









Nu är jag så trött så jag tror jag snart somnar sittandes! Man blir bra sliten av att va i solen en hel dag!

Kommentarer
Postat av: Magda

Ååå underbara Öland. Där har man spenderat många sommrar. Åkte ju dit för att bada i havet när man bodde i de småländska skogarna men nu har man havet nära så det var ett tag sen jag var där tyvärr. Mys o njut :) kram

2011-07-12 @ 22:27:54
URL: http://noelsvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0