Min första bok

Jag har ju köpt en varsinn "Min första bok" till pojkarna som jag har gett mig fan på att jag ska skriva (och fullfölja hela!). Jag hoppas verkligen att jag gör det, för det är ju så kul att ha när man blir äldre! Och kul för oss föräldrar att titta tillbaka på också! Jag har en från när jag var liten, men mamma gav nog upp ganska snart vad det verkade som ;) Ganska glest ifylld, haha!

Så läste jag på Jolies blogg för någon vecka sen om detta med "Min första bok" och då kände jag att man kanske skulle börja ta tag i det?
Igår satt jag hela kvällen och fyllde i och la kort i en speciell mapp som jag ska framkalla till böckerna.

Kan bara säga att jag är SÅ glad att jag skrivit så detaljerat om allt som hänt i bloggen! För jösses vad dåligt minne man har! Men det var bara att gå tillbaka här i bloggen så hittar man alla siffror, datum, känslor osv, perfekt!
Tror dessutom att det kommer bli skitkul för grabbarna att ha när dom blir äldre också. Dom kan läsa om hur jag mådde, vad vi gjorde under deras bebistid, se massa bilder osv. Tror alla äldre barn skulle tycka det var kanonskoj! :) Så jag är verkligen glad att jag bloggar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0