Grattis!

Idag fyller även en av mina allra finaste vänner år! Hon är också min allra äldsta vän! Mycket har vi upplevt tillsammans- allt från den coola sprayade snedluggen man hade i fyran (du ÄGDE den över ALLA andra, haha!), första fyllan på punkbärs (utspätt med citron-fanta), häxblandningarna man drog i sig hållandes för näsan innan man slank in på Holken-discona, första cigaretten, första kill-problemen (ååååh ALLA dessa killproblem man hade på högstadiet!!)- till första flytten hemifrån, barnafödande, dödsfall, sorg, gråt och en hel massa skratt!

Grattis på födelsedagen min fina Emmeli och jag hoppas på många, många fler år ihop med dig min vän!

Tänk att det var två år sen vi var 25 :)

Kommentarer
Postat av: Emmeli

Japp, då grinar jag lite... TUSAN vad fint skrivet!! Vi har sååå många minnen ihop och många fler kommer det bli. Tack för att du är min vän och för att du finns!! Massor med kramar!

2011-03-01 @ 21:10:28
URL: http://lini07.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0