Söndag

Mitt blodtryck va bra i fredags! Så jäkla skönt, 130/78 utan medicin. Så nu ska jag på en till kontroll om 1-2 månader bara för att kolla att det kommer fortsätta så.

Barnmässan var väl inte så jättemycket att ha tycker jag nog... Man fick mycket gratisgrejer och vissa saker var väl bra, men det mesta va bara kraffs egentligen. Men det är ju alltid kul att komma ut bland folk, så för den sakens skull var det väl bra. Det var inte så knökat med folk i fredags heller som det verkar ha varit resten av helgen. Så det var nog ett bra val att gå dit då!

Igår hade vi en riktig slappardag. Dan va råbakis så för han blev det inte många knop, hehe. Vi va hemma hela dagen, bortsett från en promenad vi tog på eftermiddagen. Grejade lite hemma, sorterade i lite papper, men mest bara slappade. Det var gött, men idag är jag rastlös som bara den! Idag måste vi ut på något, jag klarar inte att sitta inne! Får se vad det blir av oss, om vi åker till Bergvik, tar en tur till stan, eller åker till någon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0