Vår!?

Kan det vara så att våren äntligen är påväg?? Kan det vara så underbart??
Idag har det verkligen varit vårligt ute! Soligt och varmt (dock väldigt blåsigt), snön smälter för fullt, riktigt gött!
Jag och Dan med barn har varit i ett par möbelaffärer och kollat lite idag, mest för skojs skull. Kollat lite soffbord men satan vad dyrt det är! Verkar tyvärr bara vara IKEA som har humana priser...

Sen tog vi en sväng till Mariebergsskogen där Annelie och Stefan med barn och Sofia och Noel höll till. Solen värmde skööönt när inte vinden tog över.

Jag såg en gräsplätt här utanför förut, tjoho! Det har man ju inte sett på... fyra månader? Helt sjukt!

Ikväll kommer det hit en arbetskompis till Dan, dom ska dricka öl. Känner mig inte så sugen på att medverka i detta manliga umgänge och jag tror inte Dan vill att jag ska medverka heller ;) Så jag tar sötnosarna med mig och åker till syrran ikväll!

Vågar jag säga att Albin och Oliver har sovit till halv sex två dagar på raken nu? Jag är pigg som en mört! Nej så vågar man inte säga för nu lovar jag att vi har en natt i vakenhet framför oss! ;)

Nu ska vi äta kokospannkakor! Trevlig lördag alla!

Badpojkar, kort tagna av tant E

Albin


Oliver

Kommentarer
Postat av: en liten del av mig

vilka fina kort!



ja idag har det varit ljuvligt ute, vi var ute på en promeniss till stan och tillbaka. Skönt!



ja herregud vad dyrt det är, på alla andra ställen än IKEA. Men dom har ju mycket fint till humana priser iaf, tur är ju det;)



Ha en fin kväll, kram!

2011-03-05 @ 17:12:27
URL: http://enlitendelavmig.blogg.se/
Postat av: wicci

Vi såg barmark i går, william frågade vad är det :P hahaha då är det illa

2011-03-05 @ 19:02:04
Postat av: Jolie

sötnosar!



Du det finns bebisar som får in bra natt rutiner tidigt. G gjorde så från 3 mån. Han sov som en stock. Och det tackar jag för. M är oxå duktig :-)



Så jag håller tummarna att det håller i sig för Er!

2011-03-05 @ 20:04:05
URL: http://mammajolie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0