Onsdag

Vaccineringen gick finfint. Dom skrek ju såklart som att kniven satt i dom denna gången också, men dom var duktiga, var väldigt lätttröstliga och sen somnade dom i vagnen. Inget mer med det, ingen feber, inget gnälligare, allt lugnt, så det var ju skönt :)

Idag har jag varit aktiv här hemma! Städat, kollat månadens utgifter/räkningar och slingat håret igen. Så nu har jag koll på pengarna, ett rent hem och är ännu lite ljusare i hövvé! Saknar redan mitt svarta hår, haha! ;)
Men, men, det är ju smidigare med det ljusa till sommaren och nu ser jag inte lika markant min ljusa utväxt mot det mörka, och det är skönt! Jag är verkligen tokblond fortfarande, det syns så väl i hårbotten! Man brukar ju mörkna med åren, bli lite mer råtta, men icke!


 

Idag ska gossarna få smaka på morotspuré. Jag har ju tagit någon veckas matpaus för dom, för dom blev liksom mindre och mindre förtjusta, men idag tänkte jag prova igen.
Dom lär väl vakna när som helst nu.
När gossarna har ätit bär det av ner till stan för att träffa syrran och Noel. Det ska bli kul, känns som jag aldrig ser dom längre nu när Sofia praktiserar hela dagarna!
Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hur gick det med morot för Albin och Oliver? Gilla de?

2011-05-25 @ 20:19:57
Postat av: Tina

Linda- Nejdu, moroten var nog den värsta hittills, haha! Men jag får ta och börja ge dom smakportionerna på eftermiddagen när Dan är hemma, för det är bra svårt att ge dom båda två! Eller så får jag ta en i taget, men dom är ju oftast hungriga ganska samtidigt. Händerna är överallt, och en massa klet, spottar ut osv, jag hinner inte med när båda krånglar :P

2011-05-26 @ 09:46:22
URL: http://tinaodan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0