Varm skön helg!

Vilken skön helg! Sommarvärmen har kommit tillbaka, det tackas och tas emot!

Fredagen gick i uteserveringens tecken, jag och ett par damer drack ölis på uteservering, årspremiär! Det va så gött! Fick dessutom ett personligt leende av Fredrik Reinfeldt, det är ju inte varje dag, haha! Han och hela alliansen kom gående precis utanför uteserveringen vi satt. Jag blev så jäkla paff så jag gapade, pekade rätt på han och sa:" Men..! Det är ju Fredrik Reinfeldt!"
Han tittar, nickar och ler, hahahaha, så jävla ballt jag tyckte det var :D

Lördagen hade jag och min familj en ytterst lugn dag. Vi va ute på en härlig promenad i värmen, sen när vi kom hem tände vi på grillen och åt massa smaskig grillat bara jag och Dan, fantastiskt gott! Sen blev det en tidig kväll, somnade typ 20 och sov till och från hela kvällen, ujuj va gött det va! Vi hamnade typ i palt-koma efter det grillade båda två :)

Idag har det också varit en underbart skön dag! Vi har varit ute heeeeela dagen typ. Vi började med Alsters vårmarknad. Inte så mycket att ha kände vi väl, men men lite mysigt att kolla läget iaf. Sen åkte vi vidare till Skutberget för fiske, fika och sola. Det slutade med att bror med familj hakade på och dom tog med sin en engångsgrill, så det blev korvgrill istället! :D Sen dök syrran och Noel upp åxå, så det blev full fart på den där udden, haha. Hur skönt som helst!
Dan fick ingen fisk, men Elvin däremot lyckades dra upp en död ål från botten, haha! Kanske inte det nappet man är ute efter, men ändock napp! ;)

Tog endel bilder från idag, dessa kommer imorrn!
Nu är jag ju sjuuuukt inne i Big Brothers veckofinal och jag HOPPAS verkligen att Peter får stanna!! Det är SPÄNNANDE ikväll!

Kommentarer
Postat av: Mel

Ursch för den där alliansen!! ;-)

I går var det nervöst, jag orkade vara uppe för en gångs skull. Trodde verkligen att Peter skulle åka, men fan vad gött att han är kvar! Gurkan är jag så jävla trött på, han snackar så jävla mycket skit nu. Har blivit en riktig besserwisser, synd!

2011-05-09 @ 08:48:54
URL: http://enlitendelavmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0