Lite bättre

Idag känns det lite bättre. Magonten och den hysteriska oroskänslan har lagt sig lite. Det är värst när ett anfall varit så nära på när man ser hela incidenten framför sig, om och om igen. För även fast det är inte är farligt så är det otroligt obehagligt! Igår var en riktigt jobbig dag. Jag var som en fiolsträng och det räckte med att Dan harklade sig lite extra eller tappade något på golvet så fick jag nästan hjärtinfarkt! Så sjukt vad nervös man kan bli! Och vad det tar på krafterna! Jag var helt slut hela dagen igår.
Så skönt att magklumpen är borta idag och jag känner mig lite mer normal :)

Vet inte vad vi ska hitta på under dagen. Ska nog ta en sväng ut i lekparken med Jenny och lille Vinston tror jag. Blir nog inte så många fler knop än så :)
Ikväll ska barnen sova hos mormor och morfar för jag ska jobba imorgon förmiddag och som sagt så är det inte så bra att barnen är själva med Dan nu innan han har fått nya mediciner. Tänk vilken tur att man har sin familj! Vad gjorde man utan dom?

Ha en bra gråmulen fredag!

Kommentarer
Postat av: Melanie

Ja det undrar jag också. Tänk alla dom som inte har sina familjer i närheten och kanske är helt ensamstående. Det är verkligen beundransvärt hur dom klarar allting.



Hälsa Jenny och ha en fin dag!

2011-11-04 @ 10:04:31
URL: http://enlitendelavmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0