Loppisfynd

Dan´s bror Ulf drog med oss på loppis i Kalmar i söndags. Det gjorde han jäkligt rätt i för vi fyndade på riktigt bra! Jag brukar ju aldrig hitta något på loppis och tycker oftast det bara blir rörigt och gammalt helt enkelt, men denna gången hittade vi flera saker!
Bland annat denna:



Den ska inte stå där, passar inte riktigt med mässing i vardagsrummet, utan den ska  va i sovrummet sen när vi fått in en byrå där. Men här får den stå så länge :)


Jag tycker det är SÅ fint med kandilabrar! Länge har jag velat haft en, men jag har alltid varit för snål! Dom är oftast så dyra. Och nu hittade jag en i mässing. Den behöver putsas till men det kan det vara värt när man betalade TJUGO kronor! Hallå? Gratis ju, det kallar jag fynd ;)

Hittade även lite julsaker, kulor till kranen, julkruka, och en ljuskrona som vi ska sätta upp över vardagsrumsbordet. Allt detta för totalt 100 kr. Det hade tillochmed vi råd med ;)

Kommentarer
Postat av: Ölandspappsen

Ser nice ut

2011-12-01 @ 07:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0