Sova

Det har varit bra dagar nu, så jag njuter för fulla drag! Och jah HOPPAS att det fortsätter så, med relativit glada barn och bra sömn. Tänk vad mycket man var upp om nätterna i början?! Och man tyckte knappt att det var jobbigt, och man var inte som en zombie på dagarna heller! Men man körde väl bara på antar jag, allt nytt, man var inställd på att man aldrig skulle få sova och man tyckte det gick riktigt bra. Men nu! Det är ju nu det är jobbigt om man får några dåliga nätter. Då tror  man att man ska dö. På riktigt. Eller så är man så trött så man bara vill dö. Det varierar lite där emellan.
Men det tar väl ut sin rätt efter snart 9 månader. När man faktist inte har sovit en hel natt än, för det har jag inte. Visst tar Dan dom emellanåt, men jag vaknar ju ändå. Knäppt.
Men nu njuter jag iaf, som sagt :)

Vad har hänt i veckan då? Inte mycket, jag har tränat två pass på friskis, börjat röja bort lite blommor på balkongen, planterat om några och satt på framsidag- några som jag tror håller lite längre in på hösten. Återanvändning är fint när man inte är rik! ;)
Nu ska vi snart bege oss till systeryster och leka lite hemma hos henne.
Ha en bra fredag!

Kommentarer
Postat av: Melanie

Jamen precis! En del på jobbet sa till mig när vi sa att vi redan berättat att hon skulle heta Moa, "jamen tänk om hon inte ser ut som en Moa då? det vet man ju aldrig" Jamen suck! Hur ser en Moa ut eller inte då?

Så dumt!



Så gott att det känns lite bättre nu, man får njuta av dom perioderna. man vet ju hur det går upp och ner. Skönt med friskis också! Ha det gott!

2011-09-16 @ 09:00:53
URL: http://enlitendelavmig.blogg.se/
Postat av: Mami

Jag har inte sovit ostört på 30 år bara så du vet;)



2011-09-16 @ 17:33:33
Postat av: ölandsmamsen

Jag håller med "Mami" Först har man dessa små, gulliga och ickesovande barn, sedan blir dessa små, stora ickesovande barn, gärna med lite hämtande från festen också. Skulle det sedan vara lugnt i veckorna, ja då ska väl katten ut eller hunden har sett något i fönstret och ger skall. Så det där med en natts ostörd sömn, det är helt övereklamerat. Så sov gott i natt..........:)

2011-09-16 @ 19:53:33
Postat av: Ölandspappsen

Jag tycker iallafall synd om dej , Tina . Vad jag vet så är det ju jag som har gått upp alla nätterna och hämtat ungdomarna , hehe

2011-09-17 @ 17:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0