Svisch sa det!

Hujja vad tia går! Jobb, dagis, umgås med goa vänner, fika hos brorsan med familj, greja i mammas trädgård, ja jävlar vad man ligger i! ;) Dagarna svischar förbi och jag blev paff när jag såg att det var 5 dagar sen jag bloggade! Vart tog dom 5 dagarna vägen? Haha! Men det är kul att jobba, känns superbra! Känns superbra att sakna barnen, att ha riktig vardag, med riktiga rutiner. Inga slentriandagar här inte, jag gillar faktist inte det riktigt. Vill ha rutiner!
Idag har det varit kanonväder så ikväll slank det ner ett par glas vin på altanen, uuuuh vad underbart gött det var! Kändes som riktig vår idag.

Nej nu blir det Big Brother och sen sova. Hoppas vädret fortsätter som det varit idag!

Kommentarer
Postat av: melanie

låter härligt! skönt att det känns så bra att vara tillbaka på jobbet! jag vill också ha rutiner! men det känns som att man måste ha det, även när man är mammaledig annars funkar ju inget. Spec inte nu när man har två i så olika åldrar hehe;) men om rutiner innebär att jag ska börja jobba, så kan jag hoppa över det haha! ;) Nej då, jag förstår vad du menar. Det blir ju en annan vardag när man börjar jobba igen såklart.



gott med vin! det ska jag ta mig ett glas ikväll:)

2012-04-25 @ 06:29:35
URL: http://enlitendelavmig.blogg.se/
Postat av: Ölandspappsen

Vi får hoppas det regnar någon dag också så levern får vila lite , hehe

2012-04-25 @ 14:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0