Leklandet

I fredags följde vi med syrran och Noel till leklandet! Senast vi var där var typ i februari eller mars. Då höll jag på att dö av utmattning för att grabbarna va mer intresserade av att klättra på stolar och riva skyltar inne i cafét. Nu, ett halvår senare förstod dom lite mer vad det hela gick ut på ;) Men kan säga att jag var ganska slut ändå, att hålla reda på två snart 20 månaders grabbar som drar åt olika håll på ett stort lekland är inte det lättaste ;)
Det bästa var den stunden dom båda var inne i bollhavet, då kunde man andas en stund ;)







Kommentarer
Postat av: Jolie

verkade ganska lugnt där eller? Inte fullt med folk..

Har varit där på en regning sommardag (gör aldrig om det) och även en dag på påsklov.. Fullsatt med vuxna som bara låter sina barn springa runt bäst de kan. Två som sprang över G då var väl han iaf 3 år..



Men annars är det ju skoj där, barnen älskar det ju och blir gött trötta, hehe..

2012-08-14 @ 11:30:29
URL: http://mammajolie.blogg.se/
Postat av: Melanie

vi har aldrig varit på Leklandet här, har hört att det inte ska vara så bra? Litet och inte så mycket för de mindre barnen? Ser ju ut som att ni hade väldigt gott om plats i alla fall:) Har varit i Örebro och Eskilstuna och Moa älskar det ju, stort och mycket grejer där. Bra ställe om man vill göra slut på ungarnas energi, i alla fall för en liten stund;)

2012-08-15 @ 05:51:58
Postat av: Tina

Jolie- nej det var väldigt lite folk, superskönt! Kan tänka mig att det blir grymt rörigt om det är mycket folk!



Melanie- jag tycker inte det är litet, men jag har ju inte varit på något annat lekland, så jag har ju inget att jämföra med :-)

Och bra, jo det tycker jag nog, barnen har kul och då fyller det sitt syfte kan jag tycka, men som sagt inget annat att jämföra med :-)

2012-08-15 @ 12:37:50
URL: http://tinaodan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0