Barnvagnar

Sitter och slöglor lite på barnvagnar. Är lite småsugen på en annan framöver. Jag vet, det var inte längesen vi bytte egentligen, men grabbarna blir ju större och till våren är dom ju tillochmed riktigt stora ;)

Dom stör varandra väldigt mycket när dom sitter brevid varandra, drar petar, slåss, tar varandras nappar osv, osv. Så jag är lite inne på att jag vill ha en vagn där dom sitter på längden istället. För ett tag sen tyckte jag inte om dom något vidare just för att dom inte fick sitta brevid varandra, men nu funderar jag på om jag ändå kanske vill ha en sån för JUST den anledningen ;) Dom lär ju inte bråka mindre ju äldre dom blir :P

Typ en sån här:


Finns en typ sån här ute på en säljsida nu, en begagnad för 1200kr. Sugen, sugen. Fast den var inte lika snygg som denna helsvart, men man får inte va för kräsen när man är en fattiglus väl? ;)

Ni där ute som är flerbarnsföräldrar, vad har ni för åsikter om dubbelvagn på längden? Erfarenheter? Tips och råd? :)

Kommentarer
Postat av: Jolie

vi har en sån singel i turkost, bra vagn tycker jag. Lätt att köra och lätt att packa in i bilen. Antar att dubbel är ganska smidig oxå :-)

2012-01-18 @ 10:25:07
URL: http://mammajolie.blogg.se/
Postat av: Magda

Missade visst detta inlägg tidigare.

Vi har en Baby jogger city selekt och vi har haft den sen de var små och jag bara älskar den. Då de sitter på längden tycker jag är en stor fördel, dels när man ska ta sig fram, på bussen, packa in i bilen mm. På vår kan man oxå ändra sitsarna så de sitter och tittar mot mig eller åt andra hållet och även kan man ändra sittarna så de tittar mot varandra men har ingen möjlighet att nå varandra. Jag skulle aldrig titta på en bred vagn och jag är så glad att möjligheten att slippa bred vagn fanns då vi fick tvillingar. Sen har jag en ståplatta till sonen. Kolla in min blogg det ska finnas några bilder på den där (om du inte sett den tidigare.)

Det var min åsikt, jag skulle defentivt byta om jag hade haft en bred vagn, nu byter jag inte vår, i så fall mot en typ som ovan ;)

2012-01-23 @ 14:32:59
URL: http://noelsvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0