Mycket som hänt

Ja det har ju hunnit varit både jul, pojkarnas 1 års-dag och nyår nu och mycket har hänt. Känns rätt skönt att alla helger är över kan jag känna, man orkar ju inte riktigt med att mysa och tindra när man mår skit. 1-årskalaset blev ju inte riktigt heller som tanken var, men det blir ju inte alltid som man tänkt sig.. Skit samma, nu är det vardag och det känns skönt!

Pojkarna är uppe och går nu, så himla kul! Det är nog det häftigaste utvecklingssprånget hittills om ni frågar mig. Helt plötsligt är det små barn som går runt, inga små bebisar som kryper omkring.
Nu har vi kommit in i fasen där man får jaga dom och dom har även börjat klättra på allt man kan klättra på!

1-årskalaset






Kommentarer
Postat av: Ölandspappsen

Välklädda grabbar , bara slipsen som fattas.

2012-01-10 @ 07:47:38
Postat av: Melanie

ja dom blir verkligen så stora direkt när dom börjar att gå:) och efter en vecka eller nåt, så känns det som att dom aldrig har gjort något annat. så tyckte jag/vi iaf ;)

2012-01-10 @ 07:55:09
URL: http://enlitendelavmig.blogg.se/
Postat av: Anna - en till tvillingmamma

Roligt att följa dig och dina pojkar. Mina tvillingar är 7 månader nu och jag längtar mycket efter att dom ska kunna sitta stadigt. Förstår att det är häftigt när dom börjar kunna gå. Hoppas allt ordnar upp sig inom familjen!

2012-01-10 @ 19:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0