Borgholm och födelsedagskalas

Igår var det kasst väder här på Öland. Då bestämde jag och Dan oss för att lämna barnen hos farmor och farfar och ta oss en shoppingdag i Borgholm. Det regnade lite från och till, men det blev inte så farligt som det hade verkat på väderprognoserna. Vi åt gott på restaurang, gick och strosade runt lite och handla lite också, en riktigt mysig dag!

När vi kom hem skulle det tydligen firas min födelsedag i efterskott och då bjöds det på min favoritmat- nämligen plock/tapas!
Jag älskar att sitta och plocka lite av varje och nästan aldrig bli mätt, bara äta och äta ;)
Var SÅKLART tvungen att ta kort på allt gött :)









Kan tillägga att man faktist blev ordentligt mätt innan man var färdig ;)

Fick ju även lite presenter under kvällen, rena julafton! Ett par jättefina gummistövlar (som jag inser nu att jag inte fotat, illa!), en kokbok med italienska recept, och den klassiska rutiga kokboken, som jag faktist inte haft! Tänk jag har så mycket kokböcker men inte den man kanske mest av allt behöver, haha! Men NU äger jag den också ;) Ska försöka komma ihåg att visa upp stövlarna, för jag bara ÄLSKAR dom! Tänk att man i sitt vuxna liv aldrig ägt ett par gummistövlar. Men nu gör jag äntligen det, så come on regnet bara, nu har jag schnygge stövlar så nu jävlar! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0