Moget?

Nu har min semester startat, jihaa! Om en vecka åker vi till Öland, jihaa! :)
Tänkte va lite ekonomisk och äta ur kyl och frys lite innan vi åker, så vi slipper slänga något som ligger och blir gammalt när vi är borta. Fantastisk moget va? ;)
Så jag har nu knåpat ihop en matlista för hela veckan på det vi har hemma, så vi inte heller behöver handla så mycket mat innan vi åker. Också fantastiskt moget om jag får säga det själv! Man har lärt sig vara uberekonomiskt när vi fått leva som kyrkråttor i några månader, att vända på varenda krona är en konst, otroligt tråkigt, men kanske lite nyttigt ;)
Men jag är en jävel på ekonomi, det ska jag säga er! ;)



Igår kväll var jag inte riktigt lika mogen när jag var på Sofia och Fridas 25-årfest i Fridas stuga. Då var det fylla, kedjerökning och dansa barfota på en lerig gräsmatta som gällde och vips var man 18 år igen! Underbart! ;)







Kommentarer
Postat av: johanna-tvillingmamma

matlistor är räddaren i nöden! Sugen jag blev på biffar nu då!

kram

2012-07-15 @ 23:37:57
URL: http://www.tvilllingmamma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0