Nu tog det så där lång tid med ett inlägg igen...

Herregud första semester-veckan rusade förbi i en jäkla fart! Och fullt ös varje dag, ibland är man nästan så aktiv så man blir trött på sig själv. Tänk om man kunde lägga hälften av den energi jag lägger på att pyssla, städa, umgås, laga mat och fara hit och dit, på att träna istället?? Guuud vad fit jag hade varit, haha!

Nu har Sandra nyss varit här och gett mig en brutal ryggmassage som jag verkligen behövde! Känner mig misshandlad men samtidigt fylld av energi, gött! Hon är grymt duktig på att massera den tjejen och hade hon velat livnära sig på det kan jag lova att det hade gått bra för henne! Men det är jobbigt att massera hela dagarna, gud vad dom sliter!

Tänke försöka mig på att blogg-race ikväll där jag lägger ut lite tidsbestämda inlägg, för nu tycker jag vi gjort så mycket som jag har att berätta om, så jag ligger lite efter.

Längtar till Öland nu där det är 27 grader och strålande sol typ hela veckan vad väderrapporterna säger! Här pissar det som vanligt nu för tiden! Behöver lite D-vitaminer nu, hoppas vädret håller i sig tills vi åker ner!
Visst har vi haft flera solglimtar här i veckan också, men knappt en enda dag som det inte har regnat någon gång på dygnet. Idag ser det ut att bli tokgrått hela dagen!
Nu ska jag slappa i soffan tills kidsen vaknar!

Kommentarer
Postat av: ölandsmamsen

Tro inte på meterologerna

2012-07-23 @ 21:43:44
Postat av: tina

Hmmm, det låter inte bra... ;)

2012-07-23 @ 21:59:59
URL: http://tinaodan.blogg.se/
Postat av: Ölandspappsen

Det är alltid soolskeen på Öland

2012-07-24 @ 06:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0