lite sjukdomar och trötthet

Oj vad dålig jag är på bloggen! Har vart mycket nu. Förkylningar, feber, vab, sjukhusbesök, mycket på jobbet, stim och stoj! Jag har varit grymt sliten i drygt en vecka, huvudvärk och slemhosta. Vågar jag tro att förkylningen börjar ge sig snart? Jag vill fortsätta med träningen som jag äntligen hade kommit i gång med några ggr innan jag blev förkyld. Igår klippte jag mig och det blev görkört på ena sidan! :-) känns bra!
Och barnens första förskolekort har kommit också, dom blev underbart söta! Här är syskonkortet:

Kommentarer
Postat av: ölandspappsen

Så fina allihop , nu när du är nyfrissad o fin få vi hoppas det inte är nägon dans på Leif-Ivans första advent , hehe

2012-11-10 @ 19:11:33
Postat av: Tina

Jag hoppas helt klart det är dans på Leif-ivans på advent! ;-) hehe.

2012-11-11 @ 22:34:55
URL: http://tinaodan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0