Öland

Vi va på Öland i slutet på oktober. Så jäkla gött att komma bort från detta eviga regnande som verkar vara standard i Karlstad nu för tiden, där fick vi ett par dagars sol. Vi firade födelsedagar, grabbarna fick testa att åka cykel för första gången och jag fixade mig en dunderfylla på lördagen. Dan´s bror Pärlan drog med mig och Dan ner till den lokala puben Leif-Ivans (Det är sant, den heter det på riktigt! Bara det är ju helt fantastiskt!) där jag skämde ut mig på dansgolvet och jag lyckades få bandet att dra ett Sven-Ingars-medley tillägnat, citat: "Den vackra flickan från Värmland!" Yeeyy, gissa om "Dansbands-Tina" hade en dunderafton (behöver väl kanske inte tillägga att den slutade i X antal spyor och "jag-ska-aldrig-mera-dricka-rabblingar"?) :P

Kommentarer
Postat av: Ölandspappsen

Vad jag har hört i byn så skämde du inte ut dej , bara var skitrolig , Leif- Ivan hälsar också att han öppnar även 1:a advent bara för dej, hehe

2012-11-15 @ 06:53:07
Postat av: Jolie

Haha! Härligt!

2012-11-15 @ 11:30:47
URL: http://mammajolie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0