Hektiskt

Ojoj! Jag hinner inte blogga, jag orkar inte blogga! Mycket har hänt i veckan, min älskling har fyllt hela 30 år tex och nu i helgen har jag varit i Ullared med mamma, syster och Anneli. Imorrn åker jag bort igen, ska på någon kickoff eller vad det är med jobbet, så då blir vi borta över natten igen. Har så mycket bilder jag vill visa och mycket mat att skriva om och allt skoj vi hittat på att berätta, men jag har inte orkat! Nu får stå ut med att bloggen g¨år i vågor och just nu kommer det en period med lite glesare inlägg skulle jag tippa på, för möe att göra! Ullaredsresan var sviiiinskoj, men jag är helt slut nu! Bara att packa om väskan nu då. Glad att jag hann att pussa på pojkarna innan jag åker bort ett dygn till iaf!

Kommentarer
Postat av: ölandspappsen

Nu är det hetsigt

2012-10-09 @ 19:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0