Plocka kantareller

Hur trötta är ni på att se dom där baconskivorna nu? :P
varit en riktigt tuff och jobbig vecka. Svintungt på jobbet, gnälliga barn i hemmet, tokförkyld så jag har gått som i ett vakum. Oliver är fortfarande riktigt jobbig, har supersvårt att somna på kvällarna, skriker och skriker, sen vaknar han vid 5 på morgnarna, skriker och skriker. Så det har varit mycket på en gång. Men dagen idag har varit helt underbar och all energi jag har fått samlad idag har varit helt fantastiskt, jag känner mig grymt mycket piggare och börjar känna igen mig själv! Tusen tack mamma för att du passade våra små vandaler så att jag och Dan fick lite tid för oss själva!
Vi tänkte först dra till IKEA, men istället åkte vi ut och plockade kantareller. Klockrent beslut. Tystnad i en skog i ett par timmar rensade skallen ordentligt och blev en stor kontrast till barnskrik och upprepande pensionärer som mal i huvudet hela dagarna. Bästa dagen på länge!
 
 
1,4 kg kom vi hem med, alldeles lagom!

Kommentarer
Postat av: Ölandspappsen

Ett mycket bra val av aktivitet , frisk luft , rofyllt , gott med svamp

2012-09-03 @ 06:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0