VAB

Hej alla trogna intittare!
 
Nu har jag varit dryg igen ;) Här är det häcken full som vanligt.
Fick åka hem från jobbet idag och hämta hängig Albin. När jag kom dit var han supergnällig och trött. Jag tänkte bara ta med honom, men personalen menade på att Oliver "är ju lite snorig" så jag lika gärna kunde ta med honom också. Jo visst, det gjorde jag ju. Är ju dock inte så lätt att ta hand om en febrig, dåsig som behöver lugn och ro, samtidigt som det är en jämngammal speedad brorsa hemma också, som är pigg som en mört och vill ut på äventyr. Men, men, nu sover dom iaf och idag får båda sova så länge dom vill!
Annars har vi ju börjat väcka Oliver lite smått efter ca en timmes sömn på dagen. Det har gjort kvällsläggningarna mycket lättare igen, nu har det inte varit några som helst problem längre, han somnar utan gap och skrik igen. Skönt!
Han är över huvud taget tillbaka till hans "gamla vanliga jag" igen tycker jag, inte alls sådär gnällig och sur som han var för ett par veckor sedan, så det är superskönt! Dock vaknar han fortfarande varje natt, varierade tider och ska sova i våran säng, men det får han så gärna göra, bara vi får sova på natten så :)
Han somnar utan problem i sin egen säng varje kväll, sover halva nätterna där, vaknar kanske runt 2 för det mesta och gråter förtvivlat. Funkar inte att bara ge napp, stå och klappa osv, för när vi går igen så fortsätter hans förtvivlade gråt. Så nu tar vi han bara direkt och bär in han till våran säng. Somnar som en klubbad direkt. Tar alltid den lättaste vägen nattetid, och hur mysigt är det inte att sova brevid sin lilla goding?! :) Värre blir det om båda får för sig detta, då blir det trångt i våran 160-säng... :)
 
Sen senast har det gått i ett jobb, träning, middag ute med mammagruppen, vi har premiärat på karlstads nya badhus osv. Ska försöka lägga upp lite bilder allt eftersom här. Hoppas inte dagen blir för besvärlig och att Albin slipper hög feber!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0