Nej men hej!

Just nu sitter jag vid datorn, är inte alls trött, och funderar på om jag sparka igång den här gamla bloggjäveln igen? Har ju en ny dator nu, så kan inte skylla på den längre iaf. Tittade på min besöksstatistik och den har ju sjunkit ordentligt (såklart) men den håller ändå en jämn nivå med tappra besökare som tittar in varje dag. Ska göra ett försök för bloggsuget börja krypa sig på igen. Ingen har väl missat att vi är inne i en riktigt tråkig sjukdomsperiod nu, hoppas den är över snart nu iaf! Albin var feberfri idag, lite varmare nu ikväll, men pigg. Oliver har inte haft hög feber under dagen, men ändock feber. Hoppas det ger sig snart, 7 dagar har det pågått nu och det börjar bli drygt, har varit typ isolerad i en veckas tid! Idag var jag iväg och tränade för första gången på lääänge, hoppas jag kan komma in i en RUTIN på detta nu för jag är sugen som fan! Och hoppas inte jag blir sjuk, som jag ALLTID blir när jag precis börjat träna. Just nu längtar jag bara så sjukt mycket till våren så det är helt galet! Ser fram emot Sälen v 8. sen får det gäääärna bli vår illa kvickt! Längtar tills altanen är full med blommor och utemöbler!

Kommentarer
Postat av: Ölandspappsen

Hej
Nämen så roligt att du är igång igen med bloggandet, hoppas du kommer iväg till träningarna också

2013-01-22 @ 06:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0