Nytt försök

Har startat upp en helt ny blogg nu, i hopp om att bli lite aktiv igen. Har varit sugen ett tag nu på att börja blogga igen, men det kändes knäppt att fortsätta på den gamla bloggen på något vis. Mycket nytt har hänt sen jag slutade med den gamla bloggen, så nu startar jag en ny blogg om mitt liv med min älskling Dan. Vad ska det skrivas om här då? Ja det blir väl om allt möjligt törrt och roligt, saker vi gör och inte gör och en jävla massa om saker jag irriterar mig på skulle jag tro, för det är jag sjukt duktig på, att irritera mig på saker. Så välkommen till min NYA blogg som jag hoppas blir intressant för några få iaf :) Om inte annat så är det alltid roligt att skriva!


Kommentarer
Postat av: Emmeli

Uhhh, va finnnt!! Jag ska lusläsa ;o)

Kram till er!!

2010-04-07 @ 22:52:00
URL: http://lini07.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jag kommer ju såklart oxå läsa så du har väl samma trogna läsare som innan;) Vidrig bild förövrigt!!

2010-04-08 @ 17:07:17
Postat av: Tina

en annan del av karlstad :)

2010-04-08 @ 17:08:16
URL: http://tinaodan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0