Upp och ner

Ja snacka om att man kan vara trött och på dåligt humör ibland. Igår var- uppenbarligen- en sådan dag. Allt va skit och hur jobbigt som helst, såg svart i allt. Idag är det bra igen. Man kanske behöver en såndär utladdning någon gång då och då, speciellt när man är stressad. Igår hade jag en urladdning deluxe. Nu ser jag lite klarare på allt som ska göras och känner mig inte riktigt lika stressad. Stressad är man väl  mer eller mindre jämt, men inte så man blir som i går.

Nu ska jag iallafall vara ledig i tre dagar och det känns skitgött! Även fast jag typ har varenda sekund uppbokad redan så är det ändå med lite roligare saker än jobb :) Ska försöka få lite nyttigt och behövligt gjort i helgen, men förhoppningsvis hinna med lite trevligheter också! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0