Båttur

Ja idag var vi ute på sjön med Emmeli och Kristian. Vi skulle ha varit ute i fredags kväll men det blev inställt pga det hemska vädret, så det fick bli idag istället. Inget vidare fiskeväder- blåsigt som busen- men vi är inte dom som är dom! Vi gjorde ett försök men det gick åt skogen. Ingen fisk, men riktigt trevligt ändå! Bara att komma ut på vattnet är ju grymt! Innan vi åkte tillbaka till land tog vi en liten tur runt Orrholmen och Mariebergsviken. Solen tittade fram då också så jag och Emmeli låg fram på båten och solade där vi åkte runt, helt underbart!

Hmmm, vilket drag ska man ha tro? "Storfeskern" förbreder :)


En till storfeskere!


Å en till!



"Vafan dä nappar ju inte!"


Närmsta napp vi fick var det här gräset. Inte illa pinkat!


Men vi var lika glada ändå :D


Här låg vi bra på vår lilla tur inne i stan :)


Imorgon är det tillbaka till verkligheten igen, dags att börja jobba- slut på semestern! Hoppas jag blir piggare när jag väl kommer igång att jobba för denna trötthet som ligger över mig är inte rolig alls! Oftast blir jag lite piggare om jag väl gör något så jag hoppas att tröttheten släpper lite när vardagen börjar igen. Ska iaf bli kul att komma tillbaka till alla arbetskamrater igen! :)

Kommentarer
Postat av: Emmeli

"Dä ä livskvalite rä"!! ;o)

Godingar är ni! Hahaha!

2010-08-16 @ 05:47:53
URL: http://lini07.blogg.se/
Postat av: Therese Ef

Härligt det ser ut minsann =) hoppas din trötthet ger sig snart!!Kram

2010-08-16 @ 13:30:31
Postat av: Tessan

Dä ä i visten dä napper ;)

2010-08-16 @ 22:20:18
URL: http://whiskeytessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0