Vila

Jaa jag får väl helt enkelt acceptera att jag får göra saker och ting lååååångsammare än vad jag har gjort innan :) Den där tunga, molande känslan släppte när jag hade vilat en stund och sen gick det bra att diska igen :) Så så har jag hållt på hela eftermiddagen: diskat, vilat, tvättat, vilat, lagat mat, vilat, tvättat....... går sakta men säkert kan man säga, hehe.
Förstår nu dock varför man blir tidigt sjukskriven när man bär tvillingar. Inte för att jag vet hur det känns med ett barn men, hehe. Det känns när man har jobbat ett pass faktist.

Kände alldeles nyss något som jag nästan defenitivt kan säga var någon av ongarna :) Det hoppade till nere i magen och det kändes mer som en rörelse än som ett pickande. Riktigt coolt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0