Underbara midsommar

Så kass på att uppdatera här! Men nu har vi varit borta i helgen och det känns som det är fullt ös hela dagarna. Har iallafall tillbringat midsommarhelgen på Öland med Dans familj, vi har haft helt underbart! Kan nog säga att det är min bästa midsommar hittills. Man har ju inte varit direkt bortskämd med att va ledig så många midsomrar heller. Men denna midsommarhelg var jag ledig tre dagar och det var så skönt att komma ner till Öland. Fint väder, trevligt sällskap, vacker omgivning och kanongod mat, kunde inte bli bättre!

Har tagit jättemycket fina kort, men jag glömde fråga familjen Lundgren om det är okej att jag lägger upp här på bloggen. Så eftersom jag vet att dom är typ dom mest aktiva läsarna på min blogg så kan jag ju passa på att fråga här- så är det okej om jag lägger upp lite kort från midsommar? :)

Kommentarer
Postat av: Ölandspappsen

Med hjärtat i halsgroppen, så "ladda" på du. Hm....får väl se om jag vågar kolla på bloggen i morgon.

Hoppas att ni har sovit gott!

2010-06-29 @ 18:18:59
Postat av: Tina

tack för det! :) bara fina bilder :)

2010-06-29 @ 19:20:07
URL: http://tinaodan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0