Dag 1 avklarad

Ja det här var en jobbig dag må jag säga. Men jag har gjort det förut och jag ska bannemej klara det igen! Det är ju så jobbigt dom första dagarna innan man krympt magsäcken igen. Då blir man ju mätt på det lilla, men det blir jag INTE nu! Överskred lite idag åxå, 1200 kalorier, men det får vara godkänt, det är ju första dagen. Som jag känner nu har jag säkert tidigare ätit minst 3000 kalorier och då är det klart att man inte blir mätt på 1200 till en början. Uuuu, hur ska det bli imorrn när jag ska jobba? :)
Stackars er läsare nu, nu blir det ingen rolig läsning för er, haha! :)

Men tänk: så jävla hungrig som jag har varit idag så känner jag mig redan smalare, haha! ;)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Förstår inte hur du orkar!! Varför inte gå på en diet som är hållbar i längden, typ GI=P Då får man iaf äta mat!

2010-05-19 @ 18:57:12
Postat av: Jolie

hoppas du orkar med dieten ;-) annars kan jag tipsa om LCHF. Jag gick ner 4 kg på en vecka, sen visade det sig att jag började må illa av dieten trodde jag men det var nått annat ;-) Men min sambo fortsatte o har nu sammanlagt gått ner 13 kg o då har han fuskat en hel del ;-) Fördelen är att man blir mätt och man kan äta den på jobbet oxå. Frukosten är svårast då den brukar bestå av merst kollisar ;-)

2010-05-29 @ 11:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0