Tomt tomt tomt!

Ja det är så ensamt och tomt här hemma nu när männen i  mitt liv är bortresta. Nu är jag hemma efter en, som vanligt, jobbig arbetskväll. Fötterna värker och det susar i huvudet som vanligt efter jobbet. Man blir så trött, så trött i huvudet...
Regnet vräker ner som det har gjort hela dagen och det känns hur gött som helst! Ska ju upp och jobba igen imorgon bitti så det enda jag orkar nu är soffläge och en film. Då passar ju spöregn utmärkt :) Mysigt att höra smattret mot balkongtaket. Jag hoppas att det finns popcorn hemma som jag kan poppa!

Nu blir det Jerry Maguire som går på Svt1. Längesen jag såg den nu!

Saknar dig min Dan!

Kommentarer
Postat av: Ölandspappsen

Han kommer snart , bara 2dagar kvar. Passa på och njut lite också av tystnaden . det är inte så ofta den infinner sej ,men det är väl svårt när du har butiken också att ta omhand ,kan jag tro

Hade

2010-05-21 @ 22:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0