Update

Jaha då var man back on track igen då! Nu har vi skaffat ett nytt internet. Det fick bli comhem trådlöst. Mest för att dom hade kortast bindningstid- bara 12 månader. Vi vet ju inte vilket bredband som kommer vara inkopplat när vi flyttar till S.Råtorp till vintern så då var det bästa att ta ett med kort bindningstid. Ringde mäklaren och frågade vad det skulle va för bredband, men han visste inte säkert än, så nu gjorde vi såhär. Får hoppas det kommer funka bra! Tog högsta hastigehten som finns nu de första två månaderna- var något prova-på-erbjudande. Så nu har vi Bredband XXL 100, uuujamejjen va det går! ;) Men som sagt, bara i två månader för sen går det upp i normalpris och det känns onödigt dyrt tycker jag, då var det bara att byta ner sig, hehe.

Så vad har hänt i det senaste? Lite uppdate.
Har fått färdigt ute på balkongen, blev skitmysigt tycker jag! Målat klart möblerna, lagt ny matta, rensat fint därute. Nu är det bara blommorna som ska inköpas, så kommer det bilder sen ;)

Dan va på mc-fest i lördags och sålde lite grejer och skaffa sig lite kontakter, alltid bra. Va en skitduktig tatuerare där som kan tatuera för nästan noll och ingenting, vilket passar oss utmärkt eftersom vi inte är stenrika. Så nu kan jag ju kanske äntligen tatuera mig igen och jag vet precis vad jag vill ha.... :)
Dan lägger sig under nålen imorrn han, då ska vaden märkas!

Syrran fyllde år igår, stort grattis! Idag är hon inne på förlossningen för eventuell igångsättning, så nu väntar vi med otrolig spänning om det kommer en liten bebis idag eller imorrn!! Har inte hört något än, så det är bara att vänta och se! Man blir ju nervööööös!! :)

Sofia för 1 vecka sen, med den just då väldigt spetsiga magen ;) Lillen trycker ut baken

Kommentarer
Postat av: Melanie

Åh vad spännande!

2010-05-12 @ 11:11:45
URL: http://nartvablirtre.blogspot.com
Postat av: Sofia

Nämen se där, en jättebild på mig=P Det hade jag missat!

2010-05-19 @ 19:18:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0