Förlossnings-stammis

Idag har det nästan gått i ett. Jobbade på förmiddagen sen bar det av till läkaren på spec.mödravården. Hon förlängde min halvtidssjukskrivning så som det ser ut nu blir det 4 veckors jobb till. Känns skönt måste jag säga! Känns lagomt att jobba halvtid fortfarande, även fast jag börjar bli klumpig ;) Man får ta en dag i taget.

Sen kom Emmeli hem till oss på lite lunch och fika. Alltid lika mysigt att träffa min fina Emmeli! :) Tant Emmeli fick idag en spark utav en av pojkarna :) Hon var den första som fick den äran förutom jag och Dan då såklart.
Vi snackade lite skit och planerade lite fotografering.
När Emmeli pös iväg blev jag stentrött så då sov jag lite siesta i nån timme innan det var dags att bege sig på akupunktur. Alltså tillbaka till förlossningen igen där jag var på förmiddagen. Nästan pinsamt nu, personalen hälsar igenkännande nu, haha, man har blivit värsta stammisen :P

När akupunkturen var avklarad åkte jag och Dan till kyrkogården och tände ett ljus hos lilla Liam. Det var 2 år sen idag som han somnade in, lille gubben <3

Så det har nästan gått i ett idag, nu sitter jag här ensam och övergiven för Dan är hos en kompis och umgås. Väntar på att något vettigt ska börja på tv, typ halv åtta hos mig, hehe.

Kommentarer
Postat av: Emmeli

Jag är fortfarende lika mallig =D Jag ska berätta för alla jag känner!

Ses imorrn!

Kramar!!

2010-10-09 @ 11:26:21
URL: http://lini07.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0