Idol

Idol är inte som det varit! Har folk fått mer självinsikt de senaste åren? Eller har Sveriges alla RÅÅÅÅkassa sångare redan deltagit?
Visst det är jättekul att höra på dom som är duktiga också (igår var det flera som var sjukt bra tycker jag!), MEN är inte audition-programmen ändå som bäst när man sitter med en kudde framför ansiktet för att man skäms så inni helvete över dom som kommer dit och verkligen tror att dom är nästa Idol och så låter det som dom svalt en skata? Det är ju den bästa underhållningen! FÖRNEDRINGS-TV! Juryn säger till dom att: "Det här var det absolut sämsta jag någonsin hört, sjung aldrig någonsin för en annan levande varelse igen" men dom förstår ändå inte kritiken, utan går därifrån och anser att juryn är lågbegåvad.
Men det blir mindre och mindre utav den varan för varje år som går nu tycker jag. Dom som kommer in nu och inte kan sjungar är ju mer såna som "slagit vad med sina polare om att dom vågar gå in och spexa framför juryn". Ogilla!
Nej, mer förnedrings-tv åt folket, det är riktig underhållning det! Typ som "Lite sällskap" som började på femman i måndags. Filip och Fredrik vet vad bra tv är! Till er som missade "Lite sällskap": Missa aldrig det igen, haha! :)

Kommentarer
Postat av: Melanie

Åh jag missade det! Men det ska jag aldrig mer göra om, jag litar på dig;)



Ja det ska bli skönt att få detta avklarat nu. Det har varit lite mycket med Moa och flytten samtidigt, man har liksom knappt haft tid att hämta sig och förstå att man har fått barn. Men det kommer:) Vad skönt att du har blivit sjukskriven nu, om du förstår mig rätt. 4 timmars dagar fram till hp låter lagom för en tvillingmamma, nu finns det viktigare saker att tänka på än jobbet eller hur? :-) Ta hand om dig och dina små, hojta till om du vill ha dom när bodysarna i storlek 44 som jag har. Dom är helt oanvända. Kram!

2010-09-08 @ 11:01:37
URL: http://nartvablirtre.blogspot.com
Postat av: Tessan

nått som verkligen är förnedringstv är ju iaf Kungar (elle kungen) av Tylösand!!! herregud! mådde litte dåligt för deras skull! men kommer ja sluta titta?? svar:NEJ!!!! rolit ändå haha puss

2010-09-09 @ 08:45:30
URL: http://whiskeytessan.blogg.se/
Postat av: Dan

nä fy fan tessan jag somnade innan det var slut o de har inte inträffat att jag somnat innan 1-2 på natten NÅGONSIN de var ta mej fan de sämsta äckligaste jag sett på år o dar haha fy fan

2010-09-09 @ 11:24:35
Postat av: Tina

ja "kungarna av tylösand" slog nog alla rekord i förnedrings-tv, på gränsen till mer irriterande och äckligt än vad det var roligt. ändå var jag tvungen att kolla klart jag med, haha

2010-09-09 @ 12:29:11
URL: http://tinaodan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0