Mycket att göra

Hujja! Jag har ju fullt upp här så jag har inte ens hunnit fotat mina Ullareds-fynd än, dom ligger kvar i påsarna! Igår var det ju helkört, då tvättade jag, sen bar det iväg till akupunktur, sen skulle jag på en data-utbildning på jobbet och sen jobb hela kvällen. Så då var det fullt ös.

Idag när jag kom hem från jobbet så hade jag fått papper från förs.kassan, så då tog jag tag i det direkt och det var ju inte det lille jobbet om man säger så! Jag tyckte det var lika bra att bli insatt i allt som har med f.kassan att göra nu för herregud, veckorna rusar ju iväg!
Så jag har suttit med mina sjukskrivninggspapper, fixat arb.givarintyg, läst om havandeskapspenning och föräldrarpenning, räknat ut ungefär hur mycket jag kommer att få ut, skrivit upp allt jag behöver ta reda på osv osv. Blev ett par timmars jobb kan jag säga! Men skönt att vara lite insatt nu!

Så nu blir det väl att ta tag i det jag hade tänkt att göra från början idag, nämligen diska och vika tvätt. Så vi får se om orken finns kvar till att plåta Ullareds-grejerna sen, men det kommer senare idag eller nån dag här iallafall! :)

Vecka 24 idag, som sagt, tiden rusar iväg!

Kommentarer
Postat av: therese ef

jises =) vad duktig du är!! skoj med ullared!! Ha en bra dag kramar

2010-09-29 @ 10:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0