Ullared

Jaha då var Ullareds-resan avklarad! Det gick riktigt bra, över förväntan! Trodde ju att jag knappt skulle orka, men det gick bra :) Har inte vart lika trött senaste veckan (PEPPAR PEPPAR!!) utan känt mig ganska normal vilket varit helt underbart! Jag hoppas verkligen det håller i sig!
Lördags-shoppingen var ju näst intill ett skämt! jag har varit på Ullared förut och visst har det varit trångt, men detta var något i hästväg! Man tog sig verkligen ingenstans! Folk (läs: idioter!) överallt, kundvagnar som blockerade alla vägar, ungar som skrek i panik osv osv. Dan sa när han hade varit inne i 15 min: "Hit åker jag jävlar ALDRIG igen!!" Haha! Stackarn!
Men när vi hade fikat lite runt 14-tiden så lättade det faktist lite, man tog sig fram iaf. Då ångrade sig Dan ganska snabbt och sa att han visst kanske skulle kunna tänka sig att följa med igen, för det var ju himla kul att handla ;) 

Vi gick väl ut därifrån vid 15 tror jag. Då kollade vi runt lite i affärerna utanför och sedan checkade vi in på motellet och la oss raklånga och halvsov en stund innan Sofia, Peter och Annelie kom efter till motellet.
På kvällen gick vi ut och åt på Harrys som nog var det enda öppna stället i Ullared kvällstid. God mat men urusel service. Men dom visste nog inte va tempo var där och dom verkade inte va vana att ha fler än 3 gäster samtidigt typ.
Somnade ovaggad den kvällen kan jag säga, totalt slut.

Söndagen blev det lite mer shopping :) Vi begav oss in på Gekås igen och då var det lugna gatan därinne mot för på lördagen! Riktigt rymligt och man kunde faktist ströva runt och hitta sånt som man inte hade en chans att se på lördagen. Så jag och Dan handlade lite mer än vad vi hade tänkt kanske ;) Men vi höll budgeten iaf, det är ju förjävla billigt!

Ska iväg på akupunktur nu, men tänkte försöka lägga upp lite bilder på våra fynd sen innan jag ska till jobbet! Jag hoppas jag hinner det iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0