V 23

Hej och tjo!

Nu har jag avklarat två dagturer på jobbet och har en kvar imöra innan det är hällja!
Igår efter jobbet åkte jag och syrran hem till Annelie för att ULLAREDSPLANERA! Tjohoo, på lördag ska vi åka dit, det ska bli SÅ roligt! Vi skrev lite listor och planerade lite, hehe.

Idag blev det lunch på stan efter jobbet med Petra och Carro. Sen följde jag med Carro runt lite på stan. Hittade lite fina saker men köpte inget utan tänkte varje gång: "Det kanske finns billigare i Ullared", hehe.
En snabb fika hos mormor har hunnits med idag också och nu sitter man här hemma igen och vänter på goe göbben som slutar jobbet om en timme.

Är i vecka 23 nu, jesus vad tiden springer iväg känner jag!


Det har hänt endel sen maj, och många veckor är det kvar... :)


Kommentarer
Postat av: ölandsmamsen

Ja, framförallt kan man ju se att, ni har fått en mycket bättre planerad hall.......hi, hi. Ha en kul och "lönsam" helg i Ullared.

Kram

2010-09-22 @ 18:09:46
Postat av: Syrran

ja jäklar vad vi ska spendera, eller iaf ni;)

Jisses så fit du va innan då! Eller ja det är du ju fortfarande, för det är ju bara mage!!

2010-09-22 @ 22:24:31
Postat av: therese ef

det går ju sååå fort snart anländer gossarna =) jag ska också till Ullared snart =) ska bli jätte kul kram

2010-09-23 @ 08:31:33
Postat av: Melanie

det är så roligt när man jämför bilder:-) Hoppas ni får det riktigt roligt på Ullared, shoppa massvis:) Och lite från mig också hihi:) Fina du, kram!

2010-09-24 @ 07:18:27
URL: http://nartvablirtre.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0